لیزر دات کام , GDCV NHJ ;HL , لیزر ایران , LASER.COM , لیز آی آر , دانشگاه صنعتی شیراز , لیزر فایبر طلا , لیزر فایبر 50 وات , لیزر دوربین دار , فروش اقساطی لیزر حکاکی، فروش اقساطی لیزر برش فلزات، لیزر CO2، لیزر پزشکی، لیزر پوست و مو، لیزر چشم پزشکی، لیزر شیراز، لیزر برش و جوش، لیزر الکساندرایت، فروش اقساطی لیزر، خدمات و تعمیرات لیزر شیراز

بهترین لیزر دندانپزشکی کدام است؟

بهترین لیزر دندانپزشکی کدام است؟


بهترین لیزر دندانپزشکی کدام است؟

لیزرهای مورد استفاده در دندانپزشکی را می توان با روش های متنوعی تقسیم بندی کرد: با توجه به بافتی که روی آن کاربرد دارند، بافت سخت یا نرم، بر اساس بازه طول موجی و هم چنین خطر مرتب با استفاده از لیزر.

طول موج لیزر CO2 نزدیکی بسیاری با آب دارد(به خوبی توسط آب جذب می شود.)، در نتیجه منجر به حذف سریع بافت نرم و هموستاز با عق نفوذ بسیار کم. هر چند این لیزر بیشترین جذب را در میان لیزرها دارد از معایب آن می توان به سایز بزرگ، هزینه بالا و اثر مخرب آن بر بافت سخت اشاره کرد.

طول موج لیزر Nd:YAG به وسیله بافت های رنگدانه ای به خوبی جذب می شود که آن را به لیزرجراحی بسیار خوبی برای برش و بستن(انعقاد) بافت نرم دندانی تبدیل می کند.

خانواده لیزرهای اربیوم دو طول موج دارد: ErCr:YSGG لیزر و ٍEr:YAG لیزر. طول موج های لیزر اربیوم میل ترکیبی خوبی با هیدروکسی آپاتیت دارد و بیشترین جذب آب را در میان لیزرهای دندانپزشکی دارد. در نتیجه این لیزر گزینه ای برای درمان بافت های سخت دندانی است. علاوه بر استفاده برای بافت سخت، به علت وجود درصد بالایی آب در بافت نرم، می توان از این لیزر برای ablation بافت نرم نیز استفاده کرد.

بهترین لیزر دندانپزشکی کدام است؟

بهترین لیزر دندانپزشکی,لیزر دندان پزشکی,دندانپزشکی با لیزر ,laseir,dental laser,the best dental laser

دیدگاهتان را بنویسید
نظرات و پیشنهادات :

موضوع :  

نام و نام خانوادگی :

شماره تماس:  

آدرس ایمیل :  
 

متن :  

تصویر امنیتی:

لطفا تا ثبت شدن فرم و نمایش عبارت تایید شکیبا باشید.


سبد خرید
  • دسته بندی ها
  • منو

پنل کاربری

بستن (Esc)
ورود
عضویت تماس با ما