لیزر دات کام , GDCV NHJ ;HL , لیزر ایران , LASER.COM , لیز آی آر , دانشگاه صنعتی شیراز , لیزر فایبر طلا , لیزر فایبر 50 وات , لیزر دوربین دار , فروش اقساطی لیزر حکاکی، فروش اقساطی لیزر برش فلزات، لیزر CO2، لیزر پزشکی، لیزر پوست و مو، لیزر چشم پزشکی، لیزر شیراز، لیزر برش و جوش، لیزر الکساندرایت، فروش اقساطی لیزر، خدمات و تعمیرات لیزر شیراز

لیزر چه کاربردهایی در دندانپزشکی دارد؟

لیزر چه کاربردهایی در دندانپزشکی دارد؟


لیزر چه کاربردهایی در دندانپزشکی دارد؟

امروزه بیشتر دندانپزشکان برای درمان بیشتر حفره های ایجاد شده در دندان از لیزرهای Nd-YAG به جای مته استفاده می کنند. درمان با لیزر از این حقیقت ساده استفاده می کند که، ماده ای که در یک حفره شکل می گیرد از مینای دندان بسیار نرم تر است. توان لیزر به گونه ای تنظیم می شود که بتواند بافت فاسد را از بین ببرد اما به مینای دندان آسیب نرساند. در صورت خونریزی، با استفاده از لیزر خونریزی را متوقف می کنند.
سوالی که معمولا پیش می آید: آیا درمان با لیزر باعث درد می شود، پاسخ ساده است، هر شات لیزر دندانپزشکی سی تریلیونم ثانیه طول می کشد، که بسیار سریعتر از زمانی است که طول می کشد ما درد را احساس کنیم.از مزایای استفاده از لیزر کاهش تورم در جراحی های دهان است. کاهش تورم زمانی که جراحی در راه هوایی(دهان) انجام می شود، ایمنی را افزایش می دهد. هم چنین روند بهبود بافت و جای زخم با استفاده از لیزر بهبود می یابد. جراحت ناشی از لیزر معمولا کمترین جای زخم را ایجاد می کند و معمولا می توان زخم را بخیه نزد.

جراحی دندان بدون درد با لیزر

 

لیزر چه کاربردهایی در دندانپزشکی دارد؟

لیزر در دندانپزشکی,کاربرد لیزر دندانپزشکی,دندانپزشکی,dentistry,Laser in dentistry

دیدگاهتان را بنویسید
نظرات و پیشنهادات :

موضوع :  

نام و نام خانوادگی :

شماره تماس:  

آدرس ایمیل :  
 

متن :  

تصویر امنیتی:

لطفا تا ثبت شدن فرم و نمایش عبارت تایید شکیبا باشید.


سبد خرید
  • دسته بندی ها
  • منو

پنل کاربری

بستن (Esc)
ورود
عضویت تماس با ما