لیزر دات کام , GDCV NHJ ;HL , لیزر ایران , LASER.COM , لیز آی آر , دانشگاه صنعتی شیراز , لیزر فایبر طلا , لیزر فایبر 50 وات , لیزر دوربین دار , فروش اقساطی لیزر حکاکی، فروش اقساطی لیزر برش فلزات، لیزر CO2، لیزر پزشکی، لیزر پوست و مو، لیزر چشم پزشکی، لیزر شیراز، لیزر برش و جوش، لیزر الکساندرایت، فروش اقساطی لیزر، خدمات و تعمیرات لیزر شیراز

برش لیزری چیست و چه مزیتهایی دارد؟



برش لیزری چیست، چه مزیتهای دارد و کجا به آن نیاز داریم؟

برش لیزری چیست، چه مزیتهای دارد و کجا به آن نیاز داریم؟

برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش و حکاکی بر روی پارچه، کاغذ، فلزات، چوب و ... استفاده می‌شود که در صنعت کاربرد فراوان دارد. دستگاه های برش لیزری با متمرکز کردن خروجی یک لیزر قدرتمند روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند، عمل می‌کنند. قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب شده یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود و در نهایت سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد می‌شود. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.

ادامه مطلب ...

انواع روشهای برش فلزات چیستند و جایگاه برش لیزر کجاست؟

انواع روشهای برش فلزات چیستند و جایگاه برش لیزر کجاست؟

برای برش فلزات از روش های گوناگونی مانند برش لیزری، برش واترجت، هوابرش، برش پلاسما، برش با تیغه های برش و … می توان استفاده کرد. برش لیزری در مواردی کاربرد دارد که کاربر بخواهد فلزات با ضخامت کم (معمولاً کمتر از 8 میلی متر) را برش بزند و نیز زمانی که تلورانس مورد نظر پایین است یا به عبارتی دقت برش بالا باشد. البته دستگاه های لیزری وجود دارند که قادر به برش فولاد تا چند سانت نیز هستند، اما به دلیل هزینه خرید زیاد و مصرف برق بالا، استفاده از آنها مرسوم نیست.

ادامه مطلب ...


سبد خرید
  • دسته بندی ها
  • منو

پنل کاربری

بستن (Esc)
ورود
عضویت تماس با ما