لیزر دات کام , GDCV NHJ ;HL , لیزر ایران , LASER.COM , لیز آی آر , دانشگاه صنعتی شیراز , لیزر فایبر طلا , لیزر فایبر 50 وات , لیزر دوربین دار , فروش اقساطی لیزر حکاکی، فروش اقساطی لیزر برش فلزات، لیزر CO2، لیزر پزشکی، لیزر پوست و مو، لیزر چشم پزشکی، لیزر شیراز، لیزر برش و جوش، لیزر الکساندرایت، فروش اقساطی لیزر، خدمات و تعمیرات لیزر شیراز

دستگاه لیزر برش CO2 مجموعه لیزر دات کام چه مزیتهایی دارد؟ (کاتالوگ)

دستگاه لیزر  برش CO2  مجموعه   لیزر دات کام چه مزیتهایی دارد؟ (کاتالوگ)

لیزر برش CO2 قویترین لیزر برش و حکاکی CNC غیر فلزات است که کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. جهت خرید این دستگاه ها باید دو مورد را در نظر بگیرید، اول دستگاه متناسب با نیاز خود تهیه کنید و دوم دستگاه با کیفیت از فروشگاهی معتبرخریداری نمایید که ضامن موفقیت شما گردد.در این مقاله به دسته بندی کاربردها و پیشنهاد دستگاه متناسب با هر کاربرد می پردازیم و پارامترهای یک لیزر با کیفیت را معرفی می کنیم.


دستگاه لیزر برش CO2 مجموعه لیزر دات کام چه مزیتهایی دارد؟ (کاتالوگ)

دستگاه های لیزر مجموعه لیزر ایران با داشتن تکنولوژی روز دنیا، استفاده از قطعات اصلی‌ و پشتیبانی تیم متخصص دکتری اپتیک و لیزر، تضمین کننده کیفیت و موفقیت شما در بازار رقابتی امروز هستند. از کاربردها و مزایای دستگاه های LASEIR می توان به موارد زیر اشاره نمود:

>> قابلیت انجام سفارشات برش و حک روی کلیه مواد غیر فلزی مثل چوب، پلکسی، ام دی اف، پارچه، چرم و سنگ.
>> عرضه انواع دستگاه وارداتی و تولید داخل به انتخاب شما با بهترین قیمت
>> نصب، راه اندازی و آموزش رایگان شیوه کارکرد، سرویس و نگهداری دستگاه لیزر
>> مشاوره و راهنمایی در خصوص راه اندازی کسب و کار با دستگاه لیزر.
>> کمک به فروش شما و تبلیغ محصولاتی که شما با دستگاه لیزر ما تولید می کنید.
>> ضمانت و خدمات پس از فروش شرکت لیزر ایران در سراسر ایران و خصوصا در شیراز و شهرهای جنوبی کشور
>> دستگاههای برش لیزری مجموعه لیزر ایران از بهترین قطعات ژاپنی (برخی از موتورها)، آمریکایی (آیینه متریال آمریکایی)، سنگاپوری (لنز)، تایوانی (ریل و واگن خطی) و برندهای مطرح چینی (تیوب رسی و چیلر R&A) ساخته و عرضه می شوند. این قطعات کیفیت دستگاه ها را برای سرمایه گذاران در این حوزه تضمین می نماید.

تماس با مجموعه لیزر ایران
شماره تماس مدیریت مجموعه، دکتر محمد صادق کاظم پور:
09170064366
شماره تماس ثبت سفارش خرید و خدمات و مشاوره رایگان:
07191690680   (10 خط)

.......................

دستگاه برش لیزر چیست و یک دستگاه لیزر CO2 خوب چه ویژگیهایی دارد؟


لیزر برش و حکاکی  CO2 بدلیل
1. امکان حکاکی و برش با ظرافت و دقت عالی
2. امکان برش و حکاکی طرح های پیچیده
3. تبدیل سریع ایده به طرح و طرح به محصول
4. دور ریز خیلی کمتر در مقایسه با سایر روش ها
5. کیفیت بهتر برش و حکاکی لیزری در مقایسه با سایر روش ها
در صنعت برش و حکاکی غیر فلزات تحول عظیمی ایجاد کرده است. شاید شما هم با توجه به این ویژگی های لیزر CO2 و بر اساس نیاز خود به فکر خرید دستگاه برش لیزر افتاده اید، اما با این دستگاه آشنایی ندارید و برای شما سوال پیش آمده که دستگاه برش لیزر چیست و چه کاربردی دارد و بهترین دستگاه دارای چه مشخصاتی است؟ در پاسخ به این پرسشها می توان گفت، به دستگاه هایی که با استفاده از قدرت پرتو لیزر بر روی انواع مختلف مواد به برش و حکاکی می پردازند، دستگاه برش لیزر می گویند. دستگاه های برش لیزری ابزارهای مفیدی برای نمونه سازی و ساخت انواع قطعات با متریال های مختلف هستند. به طور کلی بسته به نوع مواد مورد استفاده شما دو نوع دستگاه های برش لیزری وجود دارد، دستگاه برش لیزری غیر فلزات که لیزر CO2 برای کارهای صنعتی و لیزر دیود با نور جذاب آبی برای کسب و کارهای خانگی و فروشگاهی استفاده می شود و دستگاه برش لیزری فلزات با لیزر فایبر.

به طور کلی یک دستگاه برش لیزر CO2 از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است که برای تضمین کیفیت دستگاه هر قسمت باید ویژگیهایی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

>> ساختار مکانیکی دستگاه لیزر شامل بدنه، موتورها، تسمه یا شانه حرکتی و سیستم حرکتی

بدنه دستگاه لیزر باید از ورق دو میل ضخیم ساخته شده باشد تا سنگینی و استحکام دستگاه تضمین شود. بعلاوه باید دارای ظرافت و زیبایی مناسبی نیز باشد. بنابراین در رنگ آمیزی آن باید دقت شود که رنگ کوره ای یا اپکسی باشد تا بسادگی خراب نشود و زیبایی مناسبی داشته باشد.

جهت تست استحکام بدنه میتوانید درب قسمتهای مختلف دستگاه را باز کنید و سنگینی درب و استحکام آن در مقابل خم شدن را چک کنید.

دستگاه های مجموعه لیزر ایران از ورق دو میل ساخته شده و رنگ آمیزی با کیفیت کوره ای می شوند.

موتورها و درایور آنها باید از مدلهای با کیفیت و مارک باشد تا موقعیت حرکتی دستگاه در هنگام کار گم نشود. انواع مختلفی موتور و تسمه و یا ریل دندانه شانه ای در دستگاه های لیزر استفاده می شود که هر کدام مزیتها و معایب خود را دارند که اگر در جای مناسب خود استفاده شوند مفید و کاربردی هستند. موتور و درایور و به طور کلی سیستم حرکتی در دستگاه های مجموعه لیزر ایران مارک و با کیفیت است تا در دراز مدت بسادگی خراب نشود.

سیستم دمنده و مکنده هم در دستگاه لیزر اهمیت بسزایی دارد. مکنده های پره حلزونی، بهترین مکنده ها هستند که در دستگاه های لیزر مجموعه لیزر ایران استفاده می شوند. 

>> سورس لیزر CO2  و درایور آن و آیینه ها و لنز و هد لیزر

تیوب و درایور لیزر باید مارک و با کیفیت باشند، همچنین آیینه و لنز مرغوب سنگاپوری با متریال آمریکایی باید در دستگاه استفاده شود. این موارد نیز در دستگاه های لیزر مجموعه لیزر ایران لحاظ شده است.


>> برد کنترلر و نرم افزار دستگاه

برد کنترلر مغز ماشین مکانیکی است و باید با کیفیت باشد و دارای سرعت پردازش بالایی باشد تا در طرحهای پیچیده نتیجه مطلوبی ارایه دهد. این مورد نیز در دستگاه های مجموعه لیزر ایران در نظر گرفته شده است.

نرم افزارهای مختلفی برای دستگاه های لیزر استفاده می شوند. امروزه نرم افزارهای جدیدی مثل Light burn آمده اند که بیشتر برای برد کنترلر های جدید مثل MKS استفاده می شوند و روی برخی از بردها قدیمی نیز جواب می دهند. در نرم افزار های جدید امکان طراحی، طرحهای رایگان از کتابخانه های اینترنتی و نصب دوربین روی دستگاه لیزر برای مشاهده صفحه کار هنگام عمل لیزر اضافه شده است که کار طراحی و اجرای لیزر را بسیار ساده ساخته است. استفاده از این نرم افزارها و روش نصب دوربین روی دستگاه لیزر نیز در مجموعه لیزر ایران رایگان آموزش داده می شود.

با دریافت بازخورد از تولید کنندگان متعدد، بردها و نرم افزارهای شرکت لیزر ایران دارای ویژگی های زیر هستند:

1. استفاده آسان
2. امکان کار پایدار و ایمن در دراز مدت
3. امکان ثبت زمان کار لیزر روی هر طرح برای محاسبه هزینه کار
4. پشتیبانی از DXF، AI، PLT و بسیاری از فایل های تصویری و برداری دیگر
5. وارد کردن چندین فایل برش در یک زمان با امکان اصلاح
6. امکان چیدن خودکار الگوهای برش جهت کاش پرتی کار

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب بهترین دستگاه لیزر CO2 نوشته های زیر را ببینید:

بهترین دستگاه لیزر CO2 چه ویژگی هایی دارد؟

چند آپشن کوچک، یک ارتقای عالی در لیزر CO2 شما !!!

............................

کاربردهای لیزر حکاکی و برش غیر فلزات CO2

به طور کلی کاربردهای این دستگاه را میتوان به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

لیزر حکاکی و برش پارچه و چرم

1. کاربرد در حکاکی و برش پارچه و چرم شامل
- چرم های طبیعی (چرم گاو، چرم میش، چرم بز و ... ) و چرم های مصنوعی (فوم)
- طرح زنی، ایجاد لوگو و آرم و برش روی لباس، پرده، مبل، روکش صندلی و ... .  

 

دستگاه لیزر پیشنهادی ما برای برش اتوماتیک پارچه و چرم  

دستگاه لیزر برش پارچه و چرم  

قیمت و مشخصات دستگاه لیزر اتوماتیک پارچه و چرم را ببینید.  

برش لیزری شیشه و آیینه

2. کاربرد در حکاکی و برش چوب و پلکسی گلاسها شامل طلق، اکریلیک و پلی اکریلیک جهت ساخت صنایع دستی، وسایل تزیینی و تبلیغات
تندیس، لوح تقدیر، تابلوهای تبلیغاتی، تابلو راهنما، تابلو LED، تابلو نوری، استند، قطعات دکوراسیون، نشان سینه، لوستر، آباژور، استیکر، ساخت ماکت، جعبه های فانتزی، وسایل کمک آموزشی، ساخت پلاک، ساخت پازل، ساخت قاب، حکاکی تصویر روی پلکسی، کارت ویزیت، زیرلیوانی، زیر بشقابی، ساخت ویترین عینک، قالب برش کیک، قالب طرح روی نوشیدنی، پایه نگهدارنده گردنبند، جا خودکاری، جای روزنامه، جای کاغذی، محافظ دیوار، ساخت شطرنج، ساخت شارژ موبایل چند کاره و هر آنچه در ذهنتان دارید.  

 

دستگاه لیزر پیشنهادی ما برای برش چوب، پلکسی، شیشه و آیینه 

دستگاه لیزر چوب و پلکسی  

قیمت و مشخصات دستگاه حکاکی و برش چوب، پلکسی و آیینه را ببینید.  

کاربرد لیزر در تابلوسازی

3. کاربرد در صنایع مختلف مثل
- صنعت تابلوسازی
- صنعت واشر سازی
- صنایع دستی  

 

دستگاه لیزر پیشنهادی ما برای تابلو سازی (دستگاه دو منظوره برش فلزات نازک و غیر فلزات)  

دستگاه لیزر برش هیبرید فلز و غیر فلز  

قیمت و مشخصات دستگاه لیزر هیبرید مناسب تابلو سازی را ببینید. البته دستگاه های دیگر لیزر CO2 نیز برای تابلوسازی مناسب اند؛ ما برای نمونه دستگاه لیزر هیبرید را انتخاب کردیم.

کاربرد لیزر در حکاکی سنگ مزار

4. کاربرد در حکاکی انواع سنگ مثل سنگ مزار

 

 

 

دستگاه لیزر پیشنهادی ما برای حکاکی سنگ مزار
دستگاه لیزر حکاکی سنگ مزار  

قیمت و مشخصات دستگاه لیزر حکاکی سنگ مزار را ببینید.  

 

<<< برخی از نمونه کارهای جذاب لیزر CO2 که در مجموعه لیزر ایران عرضه می شود را اینجا ببینید. >>>

 


فرق دستگاه چینی با دستگاه ایرانی


سوالی مهمی که در زمان خرید دستگاه برش لیزر پیش می آید این است که دستگاه چینی بخریم یا ایرانی؟ در جواب باید گفت که اگرچه دستگاه های ساخت چین که به صورت مونتاژ شده و کامل از خارج کشور وارد ایران می شوند، ظاهر زیباتری نسبت به دستگاه های ایرانی دارند اما دستگاه های ایرانی که قطعات آنها از خارج کشور وارد شده و فقط شاسی دستگاه در ایران ساخته می شود مزیت بزرگی در تامین قطعات دارد. به طوری که قطعات دستگاه های ایرانی در شرکت های سازنده موجود هستند و به سرعت می توان قطعه معیوب را با قطعه جدید جایگزین نمود.

 

اعلام رضایت برخی از مشتریان موفق نسبت به محصولات لیزر سیمای شهر در کلیپ های زیر ببینید.
(لیزر ایران (LASEIR) نمایندگی شرکت سیمای شهر در شیراز و شهرهای جنوبی کشور می باشد.)
در شهر خودت شیراز و یا شهرهای جنوبی کشور از مجموعه سیمای شهر با نرخ شرکتی خرید کنید و خدمات رایگان در شیراز دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

لیزر برش CO2 قویترین لیزر برش و حکاکی CNC غیر فلزات است که کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. جهت خرید این دستگاه ها باید دو مورد را در نظر بگیرید، اول دستگاه متناسب با نیاز خود تهیه کنید و دوم دستگاه با کیفیت از فروشگاهی معتبرخریداری نمایید که ضامن موفقیت شما گردد.در این مقاله به دسته بندی کاربردها و پیشنهاد دستگاه متناسب با هر کاربرد می پردازیم و پارامترهای یک لیزر با کیفیت را معرفی می کنیم.
دستگاه لیزر برش CO2 مجموعه لیزر دات کام چه مزیتهایی دارد؟ (کاتالوگ)

برش لیزر CO2, برش لیزر, حکاکی لیزر در شیراز, انواع برش لیزر, برش لیزر در شیراز, مزیتهای برش لیزر, برش CNC لیزر, سرزمین لیزر جنوب ایران, فروش لیزر شیراز, خرید لیزر شیراز, فروش اقساطی لیزر شیراز, فروش اقساطی لیزر حکاکی, فروش اقساطی لیزر برش, فروش اقساطی لیزر جوش, لیزر co2 شیراز, فروش اقساطی لیزر co2, فروش لیزر اکساندرایت شیراز, فروش اقساطی لیزر پزشکی شیراز, فروش لیزر پزشکی, خرید لیزر پزشکی شیراز, فروش لیزرهای پوست و مو پزشکی شیراز, فروش لیزر موهای زاید, خرید لیزر زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید
نظرات و پیشنهادات :

موضوع :  

نام و نام خانوادگی :

شماره تماس:  

آدرس ایمیل :  
 

متن :  

تصویر امنیتی:

لطفا تا ثبت شدن فرم و نمایش عبارت تایید شکیبا باشید.


سبد خرید
  • دسته بندی ها
  • منو

پنل کاربری

بستن (Esc)
ورود
عضویت تماس با ما